Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Oferujemy Państwu zakupy hurtowe (B2B) oraz dropshippingowe. Więcej informacji znajdziesz tutaj : B2B i dropshipping
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )

-
Hantelki Żeliwne Pokryte Winylem 2 kg x2






94.90
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||||||||||||||||||
Cena przesyłki |
3
|
||||||||||||||||||||||
Dostępność |
Duża dostępność
|
||||||||||||||||||||||
Waga | 4 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 8592833000613 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Hantelki Żeliwne Pokryte Winylem 2 kg x2 (MAS4A068)
Ergonomiczny kształt oraz trwałość zewnętrznej powłoki, gwarantują duży komfort podczas ćwiczeń, jak również ułatwiają utrzymanie ciężarków w czystości. Trening z hantlami jest idealnym sposobem na wszechstronny rozwój sprawności i siły całego ciała. Hantle doskonale nadają się do ćwiczeń fitness, aerobiku, są pomocne w joggingu oraz w rehabilitacji.
Główną zaletą ciężarków, jest szeroka oferta dostępnych wariantów wagowych. Pozwala to na dobranie odpowiedniego do swoich potrzeb obciążenia. Z kolei ich niewielki rozmiar umożliwia przeprowadzenie treningu w dowolnym miejscu. Zatem nic nie stoi na przeszkodzie, by zabrać je z sobą na wakacje lub na wypad za miasto.
Parametry:
- Waga: 2 kg x2
- Materiał wewnętrzny: żeliwo
- Warstwa zewnętrzna pokryta winylem
- Szerokość całkowita hantelka: 18 cm
- Szerokość części chwytnej: 10,5 cm
- Średnica uchwytu: 3,6 cm
- Idealne do aerobiku, ćwiczeń fitness
- Ilość sztuk w opakowaniu: 2
- Waga paczki: 4 kg
- Wymiary paczki: 20 x 16 x 8 cm
Firma Master to Czeski producent doskonałej jakości sprzętu sportowego. W swojej ofercie posiadają szeroką gamę asortymentu zarówno do ćwiczeń siłowych, turystyki oraz rekreacji.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.